درباره کدپز

جرقه‌ی تشکیل کدپز از بهمن‌ماه سال 1396 در ذهن ما زده شد و فعالیت غیررسمی ما شروع شد و از همان‌جا بود که کم‌کم اقدامات اولیه برای پروژه‌ی اصلی کدپز کلید خورد. داستان کدپز با بچه‌های گروه که در طول هفته در یک شب خاص که از قبل تعیین می‌شد دورهم جمع می‌شدن ادامه یافت، ما در این جلسات با ایده پردازی و نظرخواهی از بقیه درباره‌ی مسائل مختلفی که پیش روی کدپز بود، کیفیت کار خودمان را روزبه‌روز ارتقا دادیم. نتیجه‌ی مهمی که این جلسات برای ما داشت این بود که در طی برگزاری این‌ها صمیمت بین اعضای تیم بیشتر و بیشتر شد و باعث شد که ما کدپز را به‌عنوان خانواده‌ی دوم خود در نظر بگیریم.

در بهار سال 1397 بود که کدپز به‌عنوان یک مجموعه کاملاً ساختاریافته فعالیت خودش را شروع کرد. اما شرایط در آن زمان به خوبی امروز نبود؛ هنوز لوگو و برند و نام مناسبی و..همه‌ی چیزهایی که امروز به کمک اعتماد و حمایت شما داریم را نداشتیم.

به همین دلیل همه‌ی اعضای گروه مشغول پیدا کردن یک نام مناسب برای مجموعه شدن که همه‌ی فعالیت‌های اینترنتی از قبیل طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و گرافیک را در برداشته باشد تا درنهایت “کدپز” به‌عنوان نام رسمی این مجموعه انتخاب شد.

رسالت اصلی ما در این مجموعه ساختن بستری مناسب در اینترنت برای همه‌ی افراد فارسی‌زبان در هرکجای این دنیاست تا بتوانند یک کسب‌وکار اینترنتی موفق و حرفه‌ای در هر زمینه‌ای را راه‌اندازی کنند و ما در تک‌تک قدم‌های این مسیر به‌عنوان یک دوست و مشاور همراه این افراد هستیم.

شما در کدپز می‌توانید به انواع مقالات و ویدیوهای آموزشی از مبتدی تا حرفه‌ای درباره‌ی طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و گرافیک دسترسی داشته باشید. همین‌طور می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ما صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.

لوگو کدپز

طرح لوگوی اولیه کدپز از کدهای زبان html گرفته شد. گرافیست توانای مجموعه به‌صورت خلاقانه‌ای علائم ( , |;:. _ <

در کنار هم قرار داد و با استفاده از آن‌ها به مدت یک سال با این لوگو مجموعه کدپز به فعالیت خود ادامه داد.

codepaz logo
logo-codepaz.png

اوایل سال 1398 بود که متوجه شدیم لوگوی کدپز برای کاربران خوانا و ملموس نیست و درصدد این برآمدیم تا یک لوگوی تایپوگرافی پویا برای این مجموعه طراحی کنیم. بعد از در میان گذاشتن این موضوع با گرافیست مجموعه، لوگو حال حاضر که مشاهده می‌کنید طراحی شد.

نمادهای کسب شده توسط کدپز

اینماد

مجوز رسمی سایت‌های اینترنتی که دارای درگاه هستند و فعالیت‌های فروش انجام می‌دهند، می‌باشد. این مجوز به مخاطبین حس امنیت بیشتری می‌دهد و ازجمله الزاماتی بود که مجموعه‌ی کدپز برای حفظ شرایط در سایت خود قرار داده است.

نشان ملی ثبت

برای انجام فعالیت‌های اینترنتی مورد تأیید، علاوه بر اینماد، داشتن نماد ملی ثبت واقعی بودن و اطمینان از خدمات و پشتیبانی را می‌تواند تضمین کند.

logo-samandehi

زرین‌پال

درگاه پرداخت اینترنتی با امنیت بالا، سرعت انتقال بالا، پشتیبانی عالی و همچنین دارای کیف پول الکترونیک برای انجام تراکنش‌ها بدون نیاز به کارت و ….. که می‌تواند معیار انتخاب بسیاری از سایت‌های اینترنتی باشد.

چهره‌های پشت پرده کدپز

با اعضا مجموعه ما آشنا شوید

ما بدون حضور این افراد و حمایت شما نمی‌توانستیم به جایگاه کنونی خود برسیم.

مرتضی افضلی

دیجیتال مارکتر
مدیریت مجموعه

سجاد حسین زاده

طراح سایت

جواد حسین زاده

گرافیست

سهراب سبیلی

گرافیست

رویدادهای کدپز

همایش کسب درآمد دلاری

14 – اسفند – 1397

همایش کسب درآمد از وردپرس

23 – اردیبهشت – 1398

همایش پول بساز
کسب درآمد فریلنسری

19 – آذر – 1398