الگوریتم موش کور گوگل چگونه عمل میکند و چطور رنک خوبی را از ان بگیریم

خانه » مقالات اموزشی » seo » الگوریتم موش کور گوگل چگونه عمل میکند و چطور رنک خوبی را از ان بگیریم
الگوریتم موش کور گوگل چگونه عمل میکند و چطور رنک خوبی را از ان بگیریم

نویسنده:

پوریا مرادی

Statistics-rafiki

تعداد بازدید:

1499

Calendar-amico (2)

تاریخ به‌روزرسانی:

۱۳۹۹-۰۲-۱۸

Work time-rafiki

زمان مطالعه:

5 دقیقه

الگوریتم موش کور (Possum) :

سلام خدمت شما دوستان و همراهان اینجا

با قسمت نهم از آموزش الگوریتم های گوگل برای سئوی سایت در خدمت شما هستیم .

برای اطلاع بیشتر درباره ی مفاهیم اولیه الگوریتم های گوگل اینجا کلیک کنید.

همچنین می تونید برای مشاهده الگوریتم های پاندا ، پنگوئن ،  مرغ مگس خوار، پیج لایوت ،کبوتر ، موبایل گدون ،  RankBrain و یا Fred گوگل روی اسامی آن ها کلیک کنید.

امیدوارم که بتونید از این مطلب نهایت استفاده رو ببرید.

الگوریتم موش کور چیست؟

در بهینه سازی سایت، وبمسترها باید از اصول سئو استفاده کنند تا هم فعالیت آن ها قانونی باشد تا تاثیر آن ها بر رتبه بندی سایتشان، ماندگار باشد. گوگل نوعی از سئو را معرفی نمود که به کاربر این اجازه را می دهد تا بتواند موضوعات و کسب و کارهای مورد نظر خود را در موقعیت مکانی نزدیک به خود پیدا کند که به آن سئو محلی می گویند. این سئو هم برای وبمسترها و هم برای کاربران بسایر شگفت انگیز و عالی بود. از یک طرف وبمسترها می توانستند مشتریان و کاربران نزدیک به موقعیت خود را پیدا کنند در نتیجه شانس موفقیت آن ها بیشتر خواهد شد. از طرف دیگر، کاربران در زمینه موضوع خود، به نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود دسترسی پیدا کنند و این امر یک امتیاز مثبت سئو محلی برای هر دو گروه به حساب می آید.

گوگل برای بررسی سایت ها، از الگوریتم های مختلفی استفاده می کند که مهمترین هدف این الگوریتم ها، اصول سئو در سایت ها است. از این رو، گوگل برای سئو محلی هم الگوریتمی به نام الگوریتم موش کور یا الگوریتم Possum طراحی نموده است که در سال ۲۰۱۶، آخرین به روز رسانی آن انجام شد و گوگل رسما آن را معرفی نمود.

دلیل نام گذاری این الگوریتم چیست؟

وبمسترانی که به تجارت الکترونیکی در وبسایت ها مشغول می باشند بعضی اوقات مشکلی برایشان به وجود می آید به طوری که به طور کامل فعالیت ها و GMB آن ها لغو می شود! در این زمان وبمستران با خود فکر می کنند که آن را از دست دادند در حالی اینطور نیست و کاملا در اشتباه هستند. در واقع از دست ندادند و فقط فیلتر شده اند!! جالب است نه؟!!!!  دلیل نام گذاری این الگوریتم این است .

تاثیر های الگوریتم موش کور :

گوگل هر کدام از الگوریتم های خود را به یه دلیل های خاصی و برای انجام کار های مشخصی به وجود آورده است. الگوریتم جدید موش کور نیز برای سئو محلی به وجود آمده است. که وظیفه خاص خودش را دارد که در ادامه آن ها را مطالعه می کنید.

وظیفه الگوریتم موش کور  :

نتایج سئو محلی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و باعث تنوع در نتایج محلی می شود.

الگوریتم موش کور نتایجسئو ارگانیک را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. منظور از سئو ارگانیک این است که سئوکاران باید از روش های کاملا واقعی و طبیعی

برایبهینه سازی سایت خود استفاده کنند.

آموزش الگوریتم های گوگل در اینجا به پایان میرسه!

انشالله که تونسته باشید از این آموزش ها استفاده کنید.

در ادامه با مطالب جدید تر در خدمت شما خواهیم بود.

موفق و سربلند باشی.

یاعلی.

پوریا مرادی

پوریا مرادی

سلام پوریا مرادی هستم ، متولد تهران ، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی نرم افزار ، خیلی علاقه مند بودم به شغل های موج سوم و طراحی سایت و سئو سازی . با کمک دوستانم که تو این زمینه تجربه کار کردن داشتن شروع به کار کردیم و الان هم با تیم کدپز در خدمت شما هستم.

تا کنون 264 نفر در کدپز ثبت نام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید