فریلنسر کیست و چگونه میتوان از طریق فری لنسری کسب درامد داشت ؟

خانه » مقالات اموزشی » فریلنسر کیست و چگونه میتوان از طریق فری لنسری کسب درامد داشت ؟
فریلنسر کیست و چگونه میتوان از طریق فری لنسری کسب درامد داشت ؟

نویسنده:

مرتضی افضلی

Statistics-rafiki

تعداد بازدید:

584

Calendar-amico (2)

تاریخ به‌روزرسانی:

۱۳۹۹-۰۲-۱۸

Work time-rafiki

زمان مطالعه:

5 دقیقه

فریلنسر کیست ؟

فریلنسر یا ازاد کار به کسی گفته میشود که خدمات خود را به صورت همزمان به چندین مشتری ارائه دهد بدون اینکه حضور فیزیکی در محل کار ان طرف داشته باشد. فریلنسر ها کارها و خدمات مختلفی را میتوانند به اشکال مختلفی داشته باشند.
فریلنسر می تواند هر تقاضایی را که ممکن است که یک کسب و کار تجاری داشته باشد را پاسخ دهد . این فعالیت ها شامل نویسندگی ، بازاریابی ، تبلیغات ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت و ….. باشد.

فریلنسینگ چیست ؟

اخیراً ، فریلنسینگ ( آزاد کاری ) یک انتخاب حرفه ای و محبوب شده است . اتحادیه ی فریلنسر ها خبر از این موضوع می دهد که با بیش از ۵۵ میلیون آمریکایی یا به عبارتی ۳۵ درصد از نیروی کار آمریکایی که مشغول به فریلنسرینگ هستند ، مجموع درآمدی در حدود هزار میلیارد در یک سال به دست آمده است .

مزایای فریلنسینگ چیست ؟

فریلنسینگ دارای معایب و مزایای فراوانی است ، یکی از مزایایی که به چشم اکثر افراد می اید این است که بدون محدودیت زمانی برای خودتان کار میکنید.
کنترل کارکرد و کنترل اینکه چگونه میتوانیم کارکنیم دست خودمان است و نیازی به پرداخت مالیت و داشتن مکان ثابت برای کارکرد و ….. نیز ندارد.

چگونه فریلنسری را شروع کنیم ؟

اولین قدم برای اینکه بتوانیم فریلسنری را شروع کنیم ، این است که باید بدانیم در کدام حوضه کارهای بیشتری وجود دارد و به سرعت به سراغ گذراندن اموزش های مربوطه برویم و بعد از ان میتوان به سادگی وارد دنیای فریلنسری شویم.
اولین رزومه ای که میتوانید داشه باشید یک وب سایت شخصی با داشتن اعضای فراوان و ثبت رزومه از هر طریق که در بتوانید به افراد نشان دهید فعالیت درستی دارید ، برای مثال تولید ویدیوهایی در اپارات و به اشتراک گذاشتن در کانال اپارات و یا جذب مخاطب زیاد در اینستاگرام را میتوان جز رزومه ی شخصی در راه فریلنسری دانست.

معایب فریلنسرینگ چیست ؟

اولین مسئله ای که در شروع کار فریلنسری به وجود می اید عدم اطمینان مشتریان به افرادی که قصد شروع کار را دارند و رزومه ی خوبی تهیه نکرده اند. یکی از مسائلی که اغلب فریلنسرها با ان مواجه اند این است که فریلنسرها باید مبلغی از بودجه ی درامد حاصله ی خود را به سایت هایی که به صورت واسط از انها کار گرفته اند پرداخت کنند و هزینه های ابتدایی نسبتا بالایی برای انها خواهد داشت.
یکی دیگر از مسائلی که در فریلنسری وجود دارد ، نوسان زیاد این شغل است شاید در یک ماه قادر باشید تا 10 پروژه دریافت کنید اما در ماه بعدی حتی 1 پروژه هم نداشته باشید ، این نوسان در بازار کار فریلنسری دیده میشود که برای اکثر افراد دردسرساز خواهد شد.

چه تفاوتی میان یک فریلنسر و شخصی که دارنده ی یک کسب و کار خانگی است وجود دارد ؟

شاید تعجب کنید که شباهت هایی میان یک فریلنسر و یک شخص که دارای کسب و کار خانگی است وجود دارد . هر دو جزو افراد خویش فرما هستند که برنامه ی زمانی خودشان را ، خودشان تعیین می کنند در عین حالی که برای چندین مشتری به طور همزمان و با قوانین مالیاتی یکسان کار می کنند . هرچند تفاوت کلیدی میان این دو حرفه این است که دارنده کسب و کار خانگی بر خلاف یک فریلنسر ، تحت نامی تجاری فعالیت می کند . به علاوه دارنده ی یک شغل خانگی شکاف های ( نیازمندی های ) موجود در بازار را می یابد و آنها را بر طرف می کند درحالی که یک فریلنسر با توجه به نیاز های موجود در بازار فعالیت می کند .
آزادکاری شغلی چالش برانگیز است اما راهی مقرون به صرفه برای کارکردن درخانه است حال آنکه خود شخص , مدیر زمان بندی کاری خود در این شغل است . اگر فردی تکالیف محوله به خودش را که به حرفه اش مربوط است انجام دهد و طرفداران و منتقدان آن را درک کند ، موفقیت دور از انتظار نیست
برخی از سایت هایی که میتوانید از طریق انها وارد دنیای فریلنسری شوید.

دور کار
گودکو
پونیشا
ایران استخدام
تایپ ایران

پیشنهاد میشود در صورت نیاز برای فریلنسر شدن مقالات زیر را حتما مطالعه فرمایید.
اموزش صفر تا صد انگولار جی اس
اموزش صفر تا صد php
اموزش صفر تا صد سئو
اموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت
** دوستان عزیز فراموش نکنید که فعال کردن رمز دوم پویا و داشتن اطلاعات درباره ی اینکه رمز دوم پویا چیست و چگونه میتوان ان را برای انواع بانک فعال کرد یکی از واجبات برای کار کردن در سطح اینترنت است.**

همایش پول بساز باموضوع فریلنسری

به منظور تکمیل کردن این مقاله ما در سالن اندیشه دانشگاه دامغان همایشی با موضوع فریلنسری برای دانشجویان عزیز برگزار کردیم و برای تکمیل شدن موضوع میتوانید از ویدیوی زیر دیدن فرمایید.

امیدوارم این اموزش برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.
موفق باشید.

مرتضی افضلی

مرتضی افضلی

این روزها دیگر نیاز نیست کلی هزینه‌ی اجاره‌ی مغازه بدهید. با دنیای کسب‌وکار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ می‌توانیم کسب درامد داشته باشیم و من در مجموعه‌ی کدپز در این راه همراه شما هستم.

تا کنون 264 نفر در کدپز ثبت نام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید