وبلاگ مطالب آموزشی کدپز

شما عزیزان می‌توانید مجموعه مقالات کدپز را در این صفحه به‌صورت یکجا و در 3 بخش ِ آموزش‌های دوره‌ای، مقالات مدیران و مقالات آموزشی داشته باشید.

آموزش‌های دوره‌ای

برای شروع هر کاری آموزش دیدن بسیار مفید است، اما چرا آموزش‌های کدپز را باید ببینم؟ آموزش‌های کدپز ساده‌سازی شده و شالوده‌ی تجربیات مجموعه‌ی کدپز است، در بسیاری از موارد به ساده‌ترین شکل ممکن مطالب بیان‌شده است و دیدن آموزش‌های دوره‌ای رده‌بندی سنی خاصی ندارد و برای تمامی افرادی است که قصد پیشرفت و قصد یادگیری مطالب جدیدی رادارند. پیشنهاد می‌شود با دقت کامل آموزش‌ها را دنبال کنید و برای گرفتن نتیجه‌ای بهتر آموزش‌ها را تکرار و تمرین کنید، زیرا بدون تکرار و تمرین کردن مجموعه آموزش‌ها هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت.

مقالات آموزشی کدپز

مسیر یادگیری PHP
php

مسیر یادگیری زبان برنامه‌نویسی PHP

در این مقاله از کدپز مسیر یادگیری PHP و همچنین پیش نیاز های مورد نیاز برای یادگیری زبان برنامه نویسی پی اچ پی را معرفی می‌کنیم.

آموزش جلسه هفتم المنتور مقدماتی رایگان
افزونه های وردپرس

جلسه هفتم المنتور: آموزش المان فرم در elementor

در جلسه هفتم المنتور از سری آموزش های رایگان المنتور (elementor) به توضیح المان فرم forms می‌پردازیم. فرم تماس و دریافت ایمیل

func filesystem is_readable
php

تابع is_readable()

تابع is_readable بررسی می‌کند که آیا فایل قابل خواندن است یا خیر. ابتدا به سینتکس

func string strtolower
php

تابع استرینگ strtolower()

توابع string از پیش تعریف شده در PHP : تابع strtolower تمامی کاراکترهای یک استرینگ (string) را به حرف کوچک (lowercase) تبدیل می‌کند.

تابع explode
php

تابع استرینگ explode()

توابع string از پیش تعریف شده در PHP : تابع explode یک استرینگ کامل را با استفاده از یک استرینگ مشخص شده درون یک آرایه می‌شِکند.

تابع strtok
php

تابع استرینگ strtok()

توابع string از پیش تعریف شده در PHP : تابع strtok یکی پس از دیگری استرینگ ها را از هم جدا می‌کند + سینتکس تابع strtok

مقالات‌ مدیران