قیمت و سفارش خدمات طراحی وب سایت خبری اختصاصی وردپرس

قیمت و سفارش خدمات طراحی وب سایت خبری اختصاصی وردپرس

طراحی سایت خبری

سایت‌های خبری در حوزه‌های مختلف ازجمله پربازدیدی‌ترین سایت‌های اینترنتی هستند. اگر سایت شما یک طراحی مناسب داشته باشد، نسبت به سایر رقبا می‌توانید حجم بازدید و تعامل بیشتری را دریافت کنید.
معمولاً بیشترین درآمد سایت‌های خبری از تبلیغات است. زمانی هزینه‌های تبلیغات شما نسبت به حالت معمول بالاتر خواهد بود که بازدید بیشتری را جذب کنید.

سایت خبری چه المان‌هایی دارد؟

قیمت طراحی سایت خبری

قیمت طراحی وب‌سایت خبری در کدپز در یک بازه معقول تعریف شده‌است و خبری از قیمت‌های سرسام آوری که برخی رقبا اعلام می‌کنند، نیست. از طرفی به‌دلیل تعهد ما نسبت به کار با کیفیت، قیمت های خیلی پایین طراحی وب سایت شرکتی هم در کدپز وجود ندارد.

6,500,000 تومان

جایگاه تبلیغات در طراحی وب سایت خبری

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

زمانی تبلیغات سایت‌های خبری ارزشمند است که مخاطبان زیادی تبلیغات را ببینند و با آن تعامل برقرار کنند. در طراحی سایت‌های خبری حتماً باید به خط مسیر درست و اصولی برای تبدیل مخاطبین به تعامل کنندگان تبلیغات توجه ویژه‌ای داشت.

دسترسی ساده به دیگر مقالات در طراحی سایت خبری

دسترسی ساده به دیگر مقالات

دسترسی ساده به دیگر مقالات

هرچه بتوانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌دارید، بازخورد بهتری می‌توانید دریافت کنید. یکی از موارد مهم در سایت‌های خبری، جلب‌توجه مخاطب برای ورود به دیگر مقالات است. در طراحی حرفه‌ای سایت‌های خبری حتماً این مورد باید لحاظ شود.

امکان تعریف نویسندگان در طراحی وبسایت خبری

تعریف نویسندگان

تعریف نویسندگان

بعضاً سایت‌های خبری با چندین نویسنده‌ی مختلف در حال فعالیت است. توجه به این نکته که هر نویسنده بتواند یک هویت مشخص از خود را معرفی کند و از پنل خود فعالیت‌های مربوط را انجام دهد، اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

دسته بندی

دسته بندی های نامحدود

دسته بندی های نامحدود

سایت‌های خبری مطالب مختلفی را پوشش می‌دهند. داشتن یک دسته‌بندی منظم و باقابلیت افزودن و کاستن با طراحی منظم، به روند رشد سایت خبری شما کمک خواهد کرد.

صفحات درباره ما و تماس با ما در وبسایت

درباره ما و تماس با ما

درباره ما و تماس با ما

معرفی کامل سایت شما و معرفی کامل اهدافی که دارید در بخش تماس با ما و ارتباط با ما شکل می‌گیرد. درصورتی‌که برای تبلیغات و سایر روندها نیاز به ارتباط باشد، شماره تماس‌های شما هم در این صفحات به‌صورت منظم قرار خواهد گرفت.

حتما نگاهی به نمونه کار های ما داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با ما، نمونه سایت‌هایی که طراحی کردیم را ببینید

در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی، داشتن یک سایت حرف اول و آخر را می‌زند. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفتید، فرم انتهای صفحه را همین حالا پرکنید

بسیار از رضایتتون خرسندیم . . .

سؤالات متداول شما درزمینه طراحی سایت خبری ...

در نظر داشته باشید که بعد از طراحی سایت خبرگزاری ما چندین آموزش مختلف کار کردن با پنل مدیریتی و راهنمایی‌های اصولی در اختیار شما قرار خواهیم داد. آموزش‌های ارائه‌شده کاملاً رایگان خواهند بود.

واکنشگرا بودن سایت و نمایش دادن درست سایت در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. بی‌شک یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در طراحی رعایت می‌شود واکنشگرا بودن سایت شما است. یعنی سایت شما به‌صورت کاملاً درست در تمامی دستگاه‌های مختلف نمایش داده خواهد شد.

موتورهای جستجوگری مانند گوگل قطعاً یکی از اصلی‌ترین جریان‌های جذب و فروش برای شما خواهند بود. طراحی‌های اصولی و داشتن سرعت لود بالا از پایه‌های اساسی طراحی سایت است. این پایه‌ها (طراحی اصولی و سرعت لود مناسب) قطعاً در تمامی طراحی‌ها لحاظ خواهند شد.

یکی از نکات حائز اهمیت بعد از طراحی سایت، پشتیبانی سایت است. بعد از طراحی سایت شما مدت مشخصی از پشتیبانی رایگان برخوردار خواهید بود. بعد از مدت مشخص شما دو راه پیش رو خواهید داشت. تمدید کردن پشتیبانی سایت و یا دریافت دوره ادمین سایت شو جهت پشتیبانی کردن کامل سایت.

سوالات متداول

برخی از مشتریان ما

دانشگاه تهران
رویان کوک
اسنو سرویس 24
خونه ابزار
دیدنگار
به پخش
بابا ادیسون
بیمارستان یاس

فرم درخواست مشاوره رایگان، هماهنگی یک جلسه کاری، و یا درخواست خدمات

تنها کافی است که اطلاعات خود را در کادرهای مشخص‌شده وارد کنید.
کارشناسان ما خیلی زود با شما تماس خواهند گرفت.

کدپز

بعد از پر کردن فیلدهای مربوطه، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

ارتباط با ما